שירותי ניהול משרד מרחוק

מה מנהלת משרד תעשה בעסק שלך?

הכנת חומר להנה"ח

בדיוק בזמן ובלי להסתבך עם איחורים וקנסות ובלי לשרוף לילות וסופ"שים. 

תיאום פגישות וניהול יומן

כדי שהלקוחות שלך יהיו מרוצים ולא תפספס אף לקוח.

תמיכה בתהליכי שיווק

כדי לוודא שכל הזמן העבודה תכנס.

מעקב על התזרים

כדי שתהיה עם האצבע על הדופק כל רגע.

הפקת הצעות מחיר ומעקב

כדי שלא תצטרך לשבת בלילות ובסופי שבוע ותשכח כבר על מה להגיש הצעה.

הוצאת חשבוניות וגבייה

כדי שכל מה שמגיע לך יהיה אצלך ולא יסתובב אצל הלקוחות.

תשלום לספקים

כדי לעשות את זה מסודר ולא למצא את התזרים שלך צורח.

מעקב על שעות עבודה והגשה להנה"ח למשכורות

כי אנחנו יודעות לעשות סדר ומבינות איך זה עובד.

מה מנהלת משרד תעשה בעסק שלך?

ניהול יומן

שירות לקוחות

תמיכה בשיווק ומכירה​

הפקת הצעות מחיר, גביה, תשלומים והכנת חומר להנה"ח

עבודה מול ספקים ורשויות

עזרה בקידום פרויקטים

מה העסק שלך יקבל בעבודה איתנו?

מנהלת משרד מקצועית

הקלה מיידית בעבודת המשרד:

בסיס עבודה יציב ותשתית לצמיחה

SOP – קובץ עבודה לעסק:

גיבוי מקצועי כמעטפת למצויינות

אפשרות לשירות משלים

איך מתחילים את העבודה המשותפת?

שיחת היכרות ובדיקת התאמה לשירות

חשוב לנו לתת שירות, רק למי שהשירות באמת יכול לעזור לו. לכן בשלב הראשון נבצע שיחת היכרות ונבדוק ביחד שתוכל לקבל מאיתנו ערך גבוה.

שיחת מיפוי אסטרטגי

נמפה את צרכי העסק, ונגדיר אסטרטגיה משותפת לפעילות יחד – במטרה להצמיח את העסק במהירות.

תחילת עבודה

הקלה מיידית עם תחילת העבודה, הקמת סטנדרט עבודה (SOP) ובניית תשתיות עבודה.

מה זה SOP ולמה הוא כל כך חשוב לעסק מצליח?

עבודה יעילה מתחילה בסדר וארגון

במקביל להקלה המיידית בעבודה איתנו, נתחיל לגבש את קובץ העבודה של אדמיניסטרציית העסק שלך: Standard operating procedure. הקובץ יאפשר לך בקרה ישירה על הנעשה במשרד ושליטה מקסימלית.

גיבוש של המידע, כלי הבקרה וההוראות, שלב אחר שלב של הפעולות בעסק, כדי ללמוד את העבודה בצורה אפקטיבית ומהירה ולהביא את מנהלת המשרד בעסק לעצמאות מקסימלית בעבודה.

השאיפה היא להשיג יעילות, תפוקה איכותית וביצועים אחידים, תוך צמצום תקשורת לא נכונה וטעויות בשלב הלמידה.

 

זו לא פריבילגיה: מי שרוצה לגדול – צריך לפחות עוד זוג ידיים שיטפלו במה שמעכב אותו.

מה צריך לדעת לפני שאתה קובע פגישת התאמה?

1. לא נוכל לעזור לכל עסק בצמיחה. השירות שלנו מתאים לעצמאים שמחפשים מנהלת משרד במשרה חלקית.

2. כמו כן, חשוב לדעת שהשירות שלנו ניתן מרחוק – ולא במשרדך.

3. אנחנו עובדות עם כלים דיגיטליים משרדיים מרחוק (חשבוניות דיגיטליות יומן דיגיטלי וכו') – נדרשת לכך תשתית מתאימה או נכונות לעבור לתשתית עסקית דיגיטלית.

4. חבילת המינימום שלנו היא בהיקף של 40 שעות חודשיות – חבילה זו לא מאפשרת פניות לאורך כל היום.

איך העבודה מבוצעת בשגרה? 

אנחנו משחררות את הפקק בעבודה ומאפשרות לך לשלוט בתהליכים ובתוצאות בעזרת מעקב עבודה שוטף וכלים דיגיטליים לעבודה, כמו: קבצי עבודה, אפליקציות, תוכניות, פגישות עבודה שגרתיות, קבוצת ווטסאפ לתיאומים ועדכונים ועוד.

אתה הבוס, אתה מחליט!

רוצה לבדוק אם נוכל לעבוד למענך?

אתה מוזמן לקבוע איתנו שיחת היכרות כדי להבין האם זה באמת מתאים לך.

דילוג לתוכן