מחשבה חופשית, יצירתיות ויכולת לפתח את הרעיונות שצצים, לא עובדים טוב עם עבודת ניירת משרדית. קשה להקפיד על עבודה שגרתית אם צריך מחשבה יצירתית דוהרת.
מנהלת המשרד משחררת אותך מהמטלות המכבידות האלה. היא תקבע את הפגישות, תכין לך את החומרים ותזכיר לך את סדר היום. היא תזכור מתי לשלם דוחות, תוציא חשבוניות, ותכין חומר להנה"ח. מזכירה תוכל לעקוב אחרי הכנסות והוצאות. היא תוכל לאסוף הצעות מחיר כדי שאתה תוכל לעשות החלטה מהירה, בהירה ומדויקת. היא תבצע תיאומים (טיסות, הפעלת תביעות ביטוח ועוד), תעקב אחרי תשלומים ותטפל בכל הפעולות השגרתיות ששורפות לך זמן.
תוכל התמקד בפרויקט הבא שלך בחופשיות ובראש שקט – אחרי שתשתחרר מכל המשימות האלה.
בעלי מקצועות חופשיים יודעים שהבסיס לעסק שלהם הוא שירות לקוחות מצויין.
זמינות, מענה מקצועי ואדיב ללא פשרות. אבל הרבה מזה מתבזבז על מענה למיילים, הודעות ווטסאפ ושיחות טלפון. זמן עבודה יקר נעלם כי צריך לחזור שוב ושוב אל אותן שאלות ועל אותן תשובות.
מנהלת משרד תיתן מענה אישי ותוכל לנתב את הפניות אליך בצורה יעילה.
הלקוחות שלך יקבלו את התשובות הכי מדויקות ואתה תקבל זמן לעבודה מקצועית, ללא הפרעות.
פגישות מקצועיות ללקוחות, יקבעו ויהיה לך סדר יום מדויק ויעיל.
מנהלת המשרד לעסק תכין חומר להנה"ח, תשלח חיובים, הצעות מחיר, תעקב אחרי הכנסות והוצאות.
היא תוכל לאסוף הצעות מחיר כדי שאתה תוכל לעשות החלטה מהירה, בהירה ומדויקת.
היא תבצע תיאומים (טיסות, הפעלת תביעות ביטוח ועוד), תעקוב אחרי תשלומים ותטפל בכל הפעולות השגרתיות ששורפות לך זמן.
אחרי שתשתחרר מכל המשימות האלה – תוכל התמקד בפרויקט הבא שלך בחופשיות ובראש שקט.
המטופלים והמתאמנים שלך הכי צריכים אותך.
ככל שהקליניקה מתמלאת וככל שיש לך שירותים נוספים כמו קורסים דיגיטליים כך מצטברת יותר עבודה משרדית. נדרש ממך הרבה יותר זמן להתעסק בחשבוניות, קבלות, אישורי תשלום, דרישות תשלום, מעקבים – המון התעסקות בקביעת פגישות וטיפולים, ביטולים ושינויים. שיחות טלפון שמתארכות, הודעות ווטסאפ לאורך כל היום, הצטברות של מיילים שאין זמן לקרוא. בכל זה מנהלת המשרד תוכל לחסוך לך זמן יקר והמון "כאב ראש".
גם בהקמת וובינר, כנסים וקורסים תוכל לקצר את הטיפול בכל המערכות התומכות: לרשימות תפוצה, שידורים, והעלאת חומרים. וחוץ מזה לטפל בכל הסידורים השגרתיים שתמיד נדחים: הכנת חומר להנה"ח, תשלום שכירות לקליניקה, חידוש ביטוח מקצועי, איסוף הצעות מחיר למערכות חדשות או ציוד.
מנהלת המשרד לעסק תעשה את הכל כדי שאתה תוכל לתת מענה הכי טוב למטופלים והמתאמנים בעבודה מקצועית שקטה בקליניקה.
אמנות, אומנות ויצירה מתפתחים אצל רבים בתוך חופש.
התעסקות בבירוקרטיה ועבודת משרד שגרתית עלולים להעמיס על המחשבה, להכביד ולהגביל את היצירה וההשראה. מנהלת המשרד יכולה לעזור בניהול יומן ומשימות ולטפל בכל הסידורים שתמיד נערמים ונדחים: חשבוניות, קבלות, אישורי תשלום, דרישות תשלום, מעקבים, הכנת חומר להנה"ח, תשלום שכירות לסטודיו, תיאומים וניהול יומן, חידוש ביטוח מקצועי, איסוף הצעות מחיר לציוד ועוד.
אתה תוכל להשתחרר ליצירה נקיה מהפרעות – בידיעה שהכל מטופל על הצד הטוב ביותר.
רוצה לבדוק אם נוכל לעבוד למענך?
אתה מוזמן לקבוע איתנו שיחת היכרות כדי להבין האם זה באמת מתאים לך.
© כל הזכויות שמורות לדפנה סינגר. 2021. ט.ל.ח. | נבנה ע״י פאפגאי דיגיטל