מי אנחנו?

עבודה יעילה מתחילה בסדר וארגון

החופש להצטיין

פרקטיקות לניהול העסק הוקם בשנת 2017 על ידי דפנה סינגר. דפנה – יועצת עסקית, מוסמכת בניהול אג'ילי ומנהלת אדמיניסטרציה ותפעול – מתמחה בייעול העבודה של עצמאים ומנהלי עסקים בתהליכי צמיחה.

 

הצוות שלנו מספק שירותי ניהול ומשרד במיקור חוץ בהתאמה גמישה לבעל העסק וסגנון הניהול שלו במטרה לייעל את העבודה, לקצר זמנים ולהפחית עבורו את המאמץ.

במטרה לבנות תשתית יציבה לצמיחה ומתוך מחויבות להצלחה – אנו מקפידות לבנות תוכנית פנימית לעסק (SOP) הכוללת נהלים וכלים לבקרה.

פגישות עבודה ותכנון, דיווח שוטף, הכשרות והעשרה מתקיימים כשגרה לצוות, כדי לתת ללקוחות שלנו שירות מתקדם ומצטיין.

שגרת העבודה עם בעלי העסקים שעובדים איתנו היא שותפות יומיומית להצלחה.

מוסמכת בניהול
פרויקטים אג'ילי

יועצת עסקית
ניהולית בכירה

הנבחרת שלנו:

הגר נוטמן בורלו

בוגרת תואר ראשון בניהול ותקשורת ותואר MBA מהאוניברסיטה הפתוחה.
כ-20 שנות ניסיון בתפקידי אדמיניסטרציה שונים, כמחציתם בחברות גלובליות ובינ״ל

הדר גולן

בוגרת תואר ראשון בתקשורת וניהול עם התמחות בתחום ניהול רשתות חברתיות. מעצבת אופנה ובעלת מותג לשעבר. עוסקת בניהול משרד וניהול אדמיניסרטיבי מרחוק כ-4 שנים.

ליאת זקס

בעלת תואר ראשון בקרימינולוגיה וחינוך של אוניברסיטת בר אילן.
עוסקת בניהול משרד ואדמיניסטרציה מעל 10 שנים, עצמאית בתחום 4 שנים ומתמחה בתיאום פגישות, ניהול יומן, גבייה, הפקת חשבוניות ועוד.

מריאנה עאסי

מנהלת משרד ועוזרת אישית לעסקים ויזמים. מומחית בניהול משרד חכם – הפקת מסמכים, תיאום פגישות, ניהול יומנים וטיפול במשימות השוטפות, תוך סדר, דיוק ושירות אישי שמאפשרים לעסקים להתמקד בצמיחה.

אבי שחורי

בוגר לימודי תקשורת חזותית בבצלאל. עוסק בתרגום ועריכה, ויוצר וידאו. בעל ניסיון עשיר במתן שירותי משרד מרחוק.

דניאל לונדון

מסיימת לימודים לתואר ראשון במדעי החברה – פסיכולוגיה, סוציולוגיה עם התמחות בקרימינולוגיה.
בתחום ש.משרד וניהול ואדמיניסטרציה מזה 5 שנים לעסקים בארץ ובחו"ל.

שחר נזר פלץ

מתמחה בשירותי משרד וניהול אדמיניסטרטיבי מרחוק, גבייה, הנהלת חשבונות בסיסית ושירות לקוחות ללקוחות עסקיים ופרטיים.

שחר בן אלאל

בוגרת תואר ראשון בתקשורת וניהול בהתמחות שיווק ופרסום. עוסקת במתן שירותי משרד ובשיווק דיגיטלי לעסקים. מתמחה בניהול עמודי פייסבוק ואינסטגרם, הקמה וניהול של קמפיינים ממומנים במערכת META, שירות לקוחות, ניהול יומן, הפקת חשבוניות ועוד.

נורית דוידוביץ

מנהלת פרויקטים מנוסה עם ניסיון רחב בתחומי כספים, אופרציה וניהול לקוחות. מובילה פרויקטים ביעילות ועמידה בלוחות זמנים תוך שיתוף פעולה עם צוותים ושותפים בינלאומיים

סיון צוף דהן

מוזיקאית יוצרת פעילה, בוגרת תלמה יילין במוזיקה קלאסית והתוכנית ללימודי ג'אז של שטריקר בשיתוף עם הניו סקול.
חיה ופועלת בתל אביב.

ניהלה את חדר החזרות המונה שהיה בבעלותה, ואת ליין ההופעות "באבל נייטס" שהתקיים בו אחת לשבוע.
ניהלה בעבר את בר האוגנדה ואת משרד התיבה ועמותת "מקשב".
בעלת ניסיון רב באדמיניסטרציה, הנהלת חשבונות בסיסית, בוקינג והפקת אירועים.

מנהלות המשרד שהיו שותפות להצלחה עד לא מזמן:

שרית גיא

בעלת BA בעבודה סוציאלית ו- MA במנהל עסקים התמחות משאבי אנוש.
בעלת נסיון רב באדמניסטרציה והפקות בתחום האקדמי ובענף התיירות.

סבינה אינגאשווילי

בוגרת תואר ראשון במדעי החברה (פסיכולוגיה, סוציולוגיה וקרימינולוגיה), אוניברסיטת בר אילן.
נסיון בניהול משרד מרחוק מעל שנתיים.
שפות: עברית, אנגלית, רוסית, אוקראינית.
עובדת עם חו״ל במקרה הצורך.

אסאלה חט'יב

בעלת תואר ראשון בניהול ותואר שני מנהל עסקים ותואר ראשון ביוטכנולוגיה. רכזת הדרכה בתחום רישוי עסקים במפעם גליל מערבי. 

ארינה צישואשוילי

בוגרת תואר ראשון בפסיכולוגיה BA וקורס כתיבה שיווקית. מתמחה בשירותי משרד וניהול אדמיניסטרטיבי מרחוק כעשור, גבייה, עיצוב גרפי ושירות לקוחות.

יונתן אורון

רכז הדרכה במפע"מ גליל מערבי, בוגר B.A במדע המדינה מאונ' העברית ו-M.A במנהל ציבורי מאונ' תל אביב. בעל נסיון רב ומגוון בניהול פרויקטים והפקת ארועים. בעל נסיון רב בניהול כוח אדם, עבודה מול ספקים וניהול תקציבים.

זואי ברקן

רכזת לוגיסטית במפע"מ גליל מערבי. בעלת תואר בחינוך B.ed. ריכזה תכניות הכשרה רבות כולל תכנית לימודים אקדמית לתואר ראשון במכללת בית ברל מסלול 4 שנתי. בעלת ניסיון רב בתפעול, ריכוז, הדרכה, הפקה, עריכת וידיאו, עריכת תוכן, בניית עמודי נחיתה ואתרים.

אגם קס רמירז

מנהלת חשבונות וחשבת שכר בכירה, מנהלת אדמניסטרטיבית המתמחה בגבייה, הפקת חשבוניות, תשלומים, הצעות מחיר, ניהול מדיה והעלאת תכנים והתנהלות מול רשויות ממשלתיות.

הגר נוטמן בורלו

בעלת תואר שני בהנדסת מכונות, שנים רבות שמשה כמנהלת משאבי אנוש ושכר באחת החברות הגדולות במשק הישראלי.
במהלך עבודתה בנתה נוהלי עבודה, תהליכי התיעלות ובקרה.
היום עובדת עם בעלות עסקים ועוזרת להן לפרוץ בעסק ולהשיג מטרות העסקיות והאישיות שלהן.

אושרה קליסה

מנהלת חשבונות 1+2 בכירה ולעסקים קטנים.
מנהלת אדמניסטרטיבית המתמחה בגבייה, הפקת חשבוניות, התאמות בנקים, כרטסות, משכורות, תשלומים, דוחות והצעות מחיר.
אוהבת עבודה דינאמית, שדורשת מקצועיות, אחריות, למידה מהירה וקצב מהיר.

אתה הבוס, אתה מחליט!

רוצה לבדוק אם נוכל לעבוד למענך?

אתה מוזמן לקבוע איתנו שיחת היכרות כדי להבין האם זה באמת מתאים לך.

דילוג לתוכן